RSS

Toti barbatii este porci

Ghidandu-ma dupa spusele a doua persoane (da, d'Aya, e vorba si de tine aici) am hotarat sa abordez aceasta problema delicata numita "men". Cu interjectiile de rigoare si altele. Bun, dupa cum spuneam mai sus, am construit o propozitie categorica universala afirmativa SaP: Toti barbatii este porci. Care este valoarea de adevar?
Daca proful de logica ar auzi asta, ar spune ca nu e nimic in neregula cu propozitia, ea fiind construita corect. Poate ar zice ceva de acel dezacord (este intentionat!). Dar rationamentul? Chiar toti barbatii este porci?
Ziceam noi ca am vrea sa fim cu cineva (fiecare cu cate cineva, evident). Chiar vrem asta? Eu ma distrez foarte fain si numai cu prietenii mei. Nu simt neaparata nevoie de a fi cu cineva. Dar daca se va intampla in viitorul apropiat, de ce nu? "Vreau un baiat cu ritm" - te dau de gol acum, ah? :) Nu ma incadrez chiar aici, vreau cineva care sa imi placa 101% . Toate de pe blogul asta suntem tipe si stim ce vrem. Suntem mai mult sau mai putin sentimentaliste, scriem mai mult sau mai putin despre asta, am experimentat asta. Dar nu e vorba de asta. E vorba de simpla alegere de a fi cu cineva.
De unde "toti barbatii este porci"? E o gluma, inofensiva prin dezacord, dar foarte agresiva prin mesaj. Stiu ca e o generalizare care nu isi are locul intotdeauna, dar asta spunem atunci cand realizam cu durere acest lucru. Care fata nu a spus la un moment dat asta? Mai in gluma, mai in serios...
Nu, eu nu cred ca toti barbatii este porci. Exista unele exceptii. Unii mai sunt si boi. Dar sigur exista undeva, in lumea asta, cineva pentru fiecare. Si acel cineva sa nu fie neaparat vreun animal de curte. Noi mai cautam? Da, normal. Pana la urma gasim ceva fix pe placul nostru si la care sa nu se observe atat de tare caracterul mentionat in titlu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu