RSS

Music addicted


Mor de somn(:|.Se vede ca am trecut deja la "ora de vara",cand nu mai stiu in ce zi suntem,cat e ceasul,si ziua incepe undeva dupa ora 12.
In timp ce colegele mele cred ca sunt la premiere,mi-a venit in minte o intrebare pe care as vrea sa le-o adresez:
Voi ati putea trai fara muzica?

Sincer,eu una nu.Si nu e vorba de faptul ca ma imbolnavesc de...ce stiu io.Aici e vorba de minte,si de efectele pe care le are muzica asupra fiecaruia.
Nu as vrea sa o mai lungesc cu descrieri de genul"muzica pentru mine este totul".Da,este.Insa,pentru fiecare dintre noi probabil ca reprezinta altceva:refugiu,destin,hobby,"ceva ca sa fie",etc.
Si in sfarsit,ajungem la partea care ma interesa de fapt,si anume,faptul ca atunci cand iubim o melodie o ascultam pana la epuizare,non-stop,iar eu,cel putin,ajung sa fac o obsesie din melodii.
Buuuuun.Si acum am placerea de a va prezenta cateva din obsesiile mele...sa zic "ascultabile":))Sunt sigura ca nu sunt noutati,dar merita ascultate.sper sa va placa.

Incepem cu cea mai noua(thx urdi),si apoi voi continua "alandala",fara niciun fel de ordine.

1. Metallica-Fade to black

2.Scorpions-the future never dies

3.Anathema-Angelica

4.Nightwish-Swanheart

5.Rolling Stones-Angie

6.Luna amara-Chihlimbar

Ar mai fi,dar nu mai am timp.ajung deocamdata.Eu va sfatuiesc sa le incercati,chiar daca nu obisnuiti sa ascultati chestii de genul.

ps: ce ziceti,fetelor,nu mai bine iubesti o melodie decat un baiat?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu