RSS

Call it lame.


Aww.prima mea postare.here it comes.oook.n-am emotii:)) [I hope so].
In primul rand multumesc fetelor ca m-au pescuit si pe mine,ca sa epuizam subiecte impreuna.
Si app de asta.Io nu stiu ce am patit,dar pur si simplu nu am stare.Am numarat lunile,zilele,tot timpul asta care ne separa de sfarsitul anului scolar,si acum ca s-a terminat,mi-am aruncat caietele aiurea,am calcat bine de tot cartea de romana in picioare,mi-am luat frumos carnetu' si cheia de la dulap,si mi-am zis:"asta e tot?"Vad ca nu am nimic de facut.pot pierde vremea dupa bunul plac,pot sta pe mess pana ma dor degetele si nu mai vad bine,pot sa ies afara si sa ma intorc maine,le pot face pe toate.Dar sa te vezi dupa cateva luni bune de scris intensiv la romana ca esti liber....e oarecum ciudat.
Si totusi,tot timpul asta cand a trecut?Cu toate ca la inceput eram foarte nerabdatoare sa vina vara ,mi se pare ca totul a trecut prea repede.Acum sunt cu un anotimp mai aproape de toamna:) Si fara sa devina un discurs adresat clasei 9F,vreau sa spun ca pana si faptul ca acest blog si aceasta...echipa sa ii zic asa exista,dovedeste inca o data ca am evoluat.Haideti fetelor ca vom face treaba buna.[bine....mai mult voi :)) ].

ps: 9 iunie este ziua rozului.nu va speriati daca habar nu aveati.noi am inventat-o:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu