RSS

Inca imi e dor...


Mergeam zilele trecute pe strada. Zambete. Elevi cu panglici de promotie in piept. Ah! Clasa a VIIIa…Ce vremuri! Parca ieri eram si eu in a VIIIa, pe ultima suta de metri, in cursa numita generala. Poze. Panglici. Agende. Lacrimi. Zambete. Amintiri. Pregatiri. Profi…Multe.

Generala…Once upon a time…Nu cred ca voi uita vreodata. 4 ani (+ 4 de ciclu primar :p) Am avut niste colegi super. (Dar nici cu voi nu mi-e rusine :X). Diriga – un om de nota 20…Reuniunile. Coregrafiile (asa putine cate au fost). Certurile. Bataile (unele putin cam sangeroase…bine..poate putin mai mult:P) Dar si impacarile. Orele de la 5 la 6 dupa amiaza, iarna. Mersul acasa pe intuneric..:->…Orele de cultura civica ( porecla profului – Fasolica). Orele de sport de la 4 la 5 vinerea cand mai ramaneam vreo 5-6 elevi la ora si aveam toata sala de sport pentru noi (Sticluta era prea “ocupat” pentru a avea grija de noi). Putinele ore de geografie cu “distinsul prof” Benga…:-&…Si cele cu Mitran :P:)...Ce mai avem?...Of, memoria asta…Lecitina :))…Hmm...aaaa daaa...supradoze de iubire…si inca cum…

…si nu mai stiu…:P…

Atatea…imi e dor…inca imi este…imi va fi mereu…


=>P.S. Imaginea este mai veche...acum au termopane :P;):))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu