RSS

'Mornin... Where's everyone?

Acum serios ca ma enerveaza vacanta asta. E foarte plictisitor si se pare ca mai toata lumea a plecat care incotro: unii in Bulgaria, altii pe la tara, altii pe coclauri. Eu am ramas in vesnicul Steagul. Pardon, statul autonom Steagul, sa fim seriosi.
Nu m-as fi plans de faptul ca am ramas aici. Nu ma intelegeti gresit, mie imi place la nebunie cartierul asta si nu as pleca niciodata de aici. But a desperate person's got to do what a desperate person's got to do. E aiurea ca mi se pare ca am ramas singura din cartierul asta. Bine, e mult spus asa, mai exista si babele care isi plimba canisii si somerii care n-au avut bani de vacanta la Mamaia.
Pare asa o stare de moleseala totala, asupra cartierului, asupra orasului... Nu mai are nimeni chef sa scrie pe blogul asta, nici eu nu mai am. Ma zbat intre plictiseala crunta si lenea de a ma apuca sa scriu ceva. Acum doar incerc sa depasesc momentul. La ora 00:30, ce-i drept...
Am incercat azi sa ies afara, sa nu ma stafidesc chiar toata ziua in casa. Noroc cu cainele ca altfel ar fi trebuit sa ies singura de nebuna pe strazi (cainele e de fapt o acoperire smechera, sa nu se uite lumea ciudat numai la mine).
Anyway, prima saptamana de vacanta a fost lipsita de ceva suspans. Ba nu, stai. Deci am fost in oras de doua ori. Sau trei? Nu mai stiu. Am facut cunostinta cu cateva persoane noi. Am jucat tenis de masa. Am scris 7 postari intr-o singura zi. Am ramas fara bani si dup-aia m-am trezit cu 2 milioane (bai baiatule... cu asta nu te joci). Am primit laptopul inapoi. Am... cred ca atat. Cel putin acum nu imi aduc aminte. Ah, si mi-am pierdut noptile pe net si diminetile moarta de oboseala (nu, nu m-am mai atins de cafea).
Cer o inviorare completa! Hai ca nu e greu. Put some muscle into it :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu