RSS

Putina moda. hmm ...

Am stat si m-am tot gandit. Ma tot batea gandul sa postez ceva despre moda, dar legat si de lumea mondena a momentului.
Poate ca nu stiati, dar pe 1 iunie a avut loc festivitatea de decernare a premiilor MTV Movie Awards. Interesant, nu ? M-am gandit sa arunc si eu o privire. Tinutele au fost destul de intereante si variate. De la foarte elegante, la casual.


Kristen Stewart

Interesanta si indrazneata abordarea. E ceva gen "eu nu respect regulile" si bine face, pentru ca a aratat extrem de bine. Rochia pe care a purtat-o a fost Yigal Azrouël din colectia toamna 2009.












Miley Cyrus

Nu stiu ce credeti voi, dar mie nu mi-a placut. Rochia este draguta si eleganta(Moschino Cheap & Chic), iar culoarea e placuta. Cu toate acestea, e prea matura. Cat despre accesorii, chiar si aici e o problema: sunt mult prea multe. Ea poate arata foarte bine intr-o tinuta, dar aici a cam dat cu bata-n balta.










Sienna Miller

A stralucit din cap pana-n picioare. Cred ca a avut poate mai glamorouse rochie (Twenty8Twelve din colectia toamna 2009). Memorabila aparitia.














Rumer Willis

Fiica cea mare a celebrei actrite Demi Moore nu a reusit sa impresioneze cu aceasta rochie (Emilio Pucci). Cromatica intregii tinute este buna, dar rochia nu o avantajeaza prea mult. De fapt, nu o avantajeaza deloc.







Nu sunt critic de moda si nici nu pretind a fi unul. E doar parerea mea.

P.S. : Voi ce credeti ? :d


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu