RSS

Teoria

Daca as sta bine sa ma gandesc, cu siguranta imi voi da seama ca nu ar avea niciun rost. Oricum, a trecut. Si, desi nu voi uita niciodata momentele acelea, poate voi reusi sa trec intr-adevar peste. Asa cum am facut cu multe alte lucruri. Asa cum facem noi, oamenii. Fie ca traiesti aici sau dincolo, fie ca esti rau sau bun cu cei din jur, fie ca esti respectat sau nu, vom trece peste toate, pana si peste viata.


Ei bine, ceea ce va urma nu vom afla niciodata. Dar, poate ca nici nu vrem sa stim.

Revenind la acele momente de care iti ziceam, probabil ca nu am sa le mai traiesc prea curand. A fost, intr-adevar, o experienta unica sa il am aici aproape, langa mine. Mi-a fost, cu siguranta, mai mult decat prietenul care stie sa-ti spuna o vorba buna atunci cand trebuie, mai mult decat cel care iti arunca un zambet la sfarsitul zilei.

Tot ce as putea spune acum, cand timpul a trecut si, bineinteles, ne-am schimbat, este ca, desi a fost frumos, nu cred ca as vrea sa mai traiesc inca o data aceleasi clipe cu el. Poate ca mi se vor parea banale si, astfel, magia pe care o simt acum inauntru ma va parasi si se va pierde in ceata. Farmecul va pleca departe si se va intalni cu altcineva, care va fi fericit la randul sau.

Inclin sa cred ca roata se intoarce de fiecare data, doar ca nu intotdeauna exista si exemple care sa faca teoria credibila. Probabil ca nici nu va fi credibila vreodata. Poate ca imaginatia mea incepe sa o ia razna, iar asta nu ma deranjeaza cu absolut nimic. Poate ca inca nu imi pasa. Sau poate ca va urma sa-mi pese. Sau poate nu.

Lasand asta la o parte, ma bucur ca vacanta soseste (Cine nu se bucura?) . Am asteptat-o mult, ce-i drept. Si acum, ca a venit, nu-mi pot ascunde zambetul de pe buze. De fapt, de ce l-as ascunde? :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu